pátek 10. března 2017

KANCELÁŘ NEBO OBÝVÁK

Schůzky finančních poradců bývají zajímavé. Něco se dá řešit po telefonu, občas je potřeba se rozhodnout zda se sejít v kanceláři, nebo zajet za klientem domů. 
Za poradce? Osobně je mi to jedno. Kancelář je neosobní, ale mám tu vše k dispozici. Obývák bývá osobní až dost a dost to také o klientovi vypovídá, takže plusy a mínusy:

Kancelář
+  je v ní klid na jednání
+  poradce má k dispozici všechny formuláře, tiskárnu, prospekty, tabulky…
+  je to více formální
-  pokud chybí nějaké podklady, musí se dohodnout další schůzka
+ pokud máte zvládnutý time management, máte na schůzku dostatečné množství času

Obývák
+  návštěva u klienta doma vám o něm vypoví hodně
-  občas tam pobíhají, děti, domácí  mazlíčci a ruší
+  když klient něco zapomene přinést, není problém pro to sáhnout do šuplíku
-  připomíná to podomní obchod
-  pokud klient nemá tiskárnu, nebo poradce nenosí svou, tak je problém vytisknout některé podklady, stejné je to i s kopírováním
- vnější okolnosti neovlivníte. Může se zastavit na neohlášenou návštěvu nejlepší kamarád, maminka.... a koho si myslíte že klient pošle pryč?

Restaurace/cukrárna/hospoda
-  chybí tam soukromí, klid a většinou i prostor /restaurační stoly nejsou stavěny na rozložení dokumentů okolo notebooku. A po hodině sezení u jednoho /už studeného kafe/ k vám bude chodit servírka čím dál tím častěji .-)
+ je to příjemné, pokud se už s klientem znáte a řešíte jen drobnosti

A jako klient za sebe musím říci, že nemám ráda, když se mi někdo snaží vetřít domů. Ale chápu i ostatní, kteří nemají čas ještě někam jezdit. A razí heslo „Něco chcete? Tak přijeďte za mnou!“

OK, nemám s tím problém. Klidně přijedu.


Vaše M.V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...