pondělí 29. května 2017

PORADCE A TECHNIKA

Když selže technika, je to k vzteku. Určitě to znáte, když na počítači  na něčem dlouho pracujete a těsně před koncem obrazovka zčerná a celá práce je ...ztracená. Pozdě bycha honiti, že si to neukládám v průběhu psaní.

V současné době lze pojistky vypisovat buď ručně, nebo s pomocí počítače. I podpis už může být elektronický. Neděste se, že se na tu tabulku neumíte podepsat. Já, i když to dělám často, tak můj podpis vypadá jako podpis mé dcerky, která je v 1. třídě.

K sepsání takovéto smlouvy ale potřebujete internet, a kde není, musí nastoupit papír. Já mám v regionu jedno malé předměstí, kde mi internet prostě nejde. Signál bez problémů, ale 1 stránka se načítá 5 minut. Netuším z jakého důvodu, ale nejde. Už jsem to zkoušela několikrát a vím, že pokud jedu tam, buď bude klient ochotný mi propůjčit přístupy se své wifi nebo si musím vzít papírové formuláře.

Ale poprvé to bylo krušné: „Já vám ukážu, jak to tedy funguje..“ „Aha, tak asi neukážu.“ „Zkusíme se alespoň podívat, na kolik by to vyšlo – hmmm, tak to se asi taky nepodíváme.“

A pak je tu točící kolečko. Vše je vypsáno, objeví se kolečko, které se točí a točí a točí. Půl minuty, minutu, dvě minuty, a vy stále doufáte….
„Paní, klidně si na tom pracujte, my se jdeme zatím navečeřet…“ Tento můj „zážitek“ je už u nás na kanceláři legendou.

Přeji Vám krásný den bez technických komplikací.

Vaše

M.V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...