pondělí 12. června 2017

SMLOUVY A PROČ TO někdy NEJDE

Občas se klienti trochu zlobí, když nejsem schopna jejich problém řešit okamžitě, a střelhbitě. I to se stává ;-)
V naší pojišťovně je to tak, že se poradce stará o určitý počet smluv, a tady nastává trochu kolize.

Existují totiž tři typy klientů.
  1. Klienti o jejichž smlouvy se starám, jsou to ti, kteří mají na pravidelném ročním výpise na mě kontakt. Tady zádrhel není. Stačí, když mi zavolají, nebo se zastaví a problém začínám řešit. Na jejich smlouvy „vidím“, mohu je měnit, doplňovat. Jsou to většinou klienti, se kterými jsem v kontaktu, ať už telefonicky, nebo osobně.
  2. Klienti pojišťovny, které ale nemám na starosti já. Někteří se přijdou poradit, někteří chtějí změnu a někteří se třeba jen přestěhovali a jejich poradce je daleko. Těm všem jsme schopni vyjít vstříc, pokud tedy vědí číslo smlouvy a mají s sebou občanku.
  3. Posledním typem klientů je takový, který si pojistku sjednával u makléřů. To znamená u společnosti, která zastupuje více pojišťoven. V tomto případě pokud smlouvu klient nemá s sebou, když nás přijde navštívit, tak mu bohužel poradit nemůžu, protože na jeho smlouvu „nevidím“.  Nemám k ní přístup. Nevidím na co je pojištěný, ani na jaké částky a další detaily už vůbec ne. Ideální je pokud si klient zajde za svým poradcem, tím, který tu smlouvu sepisoval. Klienti tomu moc nerozumí, jak to že když tu smlouvu mají u nás, tak Jak to, že to nejde jednoduše?


Mějte s námi trpělivost, ne vždy jde všechno jednoduše a jako po drátkách. Občas je to na delší jednání.


Vaše M.V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...