pondělí 13. listopadu 2017

Už zase otravují

"Už zase otravují!" pomyslíte si, když se Vám na mobilu objeví neznámé telefonní číslo. Nebo Vám před pár dny volal někdo, kdo si s Vámi domluvil, že se Vám ozve někdo a domluví si s Vámi schůzku. A vy jste si to mezitím rozmysleli.
"Ten má ale výdrž." Pomyslíte si, když se na displeji rozbliká opět to samé číslo o několik hodin později. A telefon nezvednete.

"Bože, to je ale otrava." Když to samé číslo volá i další den. "Copak ten člověk nechápe, že když to nezvedám, tak nemám zájem? To musí být teda inteligent."

Ne, nechápe.
A co si myslíme my, kteří občas marně voláme několik dnů za sebou to samé číslo?
Jsem v práci, sedím u telefonu a z centrály dostanu telefonní číslo a kontakt na člověka, se kterým si mám domluvit schůzku a který "možná" má zájem o pojištění /nebo jen chce porovnat stávající pojistku s naší nabídkou, nebo chce být jen v obraze, jaká pojištění jsou teď v nabídce/, a tak volám. Volám 1x, 2x, 3x. A nic.
A co si myslím?

  • možná, že je v práci a nemůže zvedat telefon.
  • možná, že má telefon na potichu.
  • možná, nebere neznámá čísla /třeba když mu zavolám několikrát po sobě, pochopí, že s ním opravdu potřebuji mluvit/
  • možná, že je v zahraničí

A takových možná bych mohla vymyslet... Ten kontakt je úkol z centrály, který musí být splněn a pokud ne, je třeba dobře zdůvodnit proč.
Důvodem může být:
* klient si to rozmyslel
* opravdu nemá zájem o žádné pojištění
...

Ale, že mi 3x nezvedl telefon? To dobrý důvod není, a tak voláme dál. Je to naše práce. Stejná jako ta vaše. 
Máme své úkoly, své plány, které musíme plnit, stejně jako vy.

Tak se na nás nezlobte a nebojte se říct NE, NECHCI.
Je to lepší než nezvednutý telefon.


Vaše M.V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...